مهم ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟ آیا می دانید که شما به کدام یک از این دو احتیاج دارید؟
در واقع بسیاری از ملت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را نمی دانند. این بدان معنی است که آن ها نمی توانند ارزش های جدا و مهمی را که می توان از هر دو سرویس جداگانه به دست آورد را فهم کنند. هنوز هم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی دو کلمه ای هستند که به جای هم کاربرد می شوند و به همین ترتیب می توانند کارهایی را که به جای همدیگر را انجام می دهند هم به عنوان لیست وظایف خویش داشته باشند. ولی به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید از کمپین تلفنی خود بیشترین بهره وری ممکن را ببرید، به شناخت تفاوت بین این دو و چگونگی استفاده از آنها برای بالابردن شرایط تجارتی خویش کاربرد کنید. در این نوشته منظور داریم لغایت مهم ترین تفاوت بین بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را برای شما مطرح نماییم و بعد از مطالعه این نوشته و شناخت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می توانید متناسب با کسب وکار و بیچارگی خودتان گزینه باره بیچارگی خود را گزینش کنید.

ابزار برنامه ریزی بازار با اکسل

تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

خرید فرآورده + فایل راهنما - ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
خرید محصول + فایل راهنما + حمایت آنلاین ۶ ماهه استفاده از فایل - ۸۹,۰۰۰ تومان ۶۹,۰۰۰ تومان
خرید محصول + فایل راهنما + حمایت آنلاین یکساله استفاده از فایل - ۱۸۹,۰۰۰ تومان ۱۵۹,۰۰۰ تومان
مهم ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟
یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی در میان کسب و کارها به کارگیری این دو کلمه یعنی بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی به جای یکدیگر است. کلمه ی سنتی فروش تلفنی یک اصطلاح زیاد کهنه است که به عنوان فعالیت جداگانه ای از قدیم الایام به آن پرداخته شده است. ولی بازاریابی تلفنی روشی است که در مقایسه با شیوه نخست زیاد جدیدتر بوده و بیشتر به عنوان یک اصطلاح کلیدی در امور سوداگری کاربرد می شود که حتی فروش تلفنی هم می تواند احد از ذیل مجموعه ها و عناصر آن به حساب بیاید. امروزه بسیاری از متخصصان صنعت کسب و کار از واژه ی بازاریابی تلفنی بهره گیری می کنند الی کل فعالیت هایی را که از طریق تلفن سپریدن می دهند، در جهت استفاده از بستگی با مشتری به پیشه گیرند. این شامل ایجاد یک گروه از مشتریان برای یک محصول یا خدمات ویژه یا برپایی فرصت های جدید به منظور هدایت مشتریان، ارائه ی اطلاعات، انجام تحقیقات بازار، فروش محصولات و خدمات مشتریان جدید و مشتریان قبلی می باشد.

بنابراین باید بدانید که اصطلاح بازاریابی تلفنی یک اصطلاح کلیدی می باشد که دربرگیرنده فروش تلفنی و سایر انواع تبلیغات بازاریابی ها در فرهنگ جامعه ی خود می شود. به یاد داشته باشید که شما هم مشابه سایرین این اشتباه فاحش را سپریدن ندهید و از بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی یا برعکس بهره گیری نکنید.

مطلب پیشنهادی: ۷ نکته کلیدی که باعث می شود الی برنامه های تعلیم فروش شما موثرتر شود.
همیشه در هنگام استفاده از سرویس خاص برای کسب و کار خویش باید موارد مهم پایین را در نظر داشته باشید:

بازاریابی تلفنی جذب خدماتی است که مایه ایجاد علاقه، ایجاد فرصت، فراهم آوردن اطلاعات، بازخورد مشتریان، امکان ملاقات و برپایی بستگی های تلفنی می باشد. اما فروش تلفنی دربرگیرنده خدماتی می باشد که محصولات یا خدمات خود را به صورت مستقیم و از طریق تلفن مشتریان تان می فروشید.

بازاریابی تلفنی چشم اندازی را ایجاد می کند که بدست آن افرادی را پیدا می کنید تا در باره آنچه شما به آن ها به عنوان فرآورده یا خدمات رهنمود می دهید، اطلاعات زیادی به دست آورده و فرصت مناسبی برای شناخت مشتریان و کسب و کار شما به دست بیاورد. در مقابل فروش تلفنی می تواند این فرصت را برای کسب و کار خویش و کمپانی شما به صورت کوچک تری انجام دهد.

بعد از اینکه با تفاوت اصلی بین دو کار و جنبش بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی آگاه شدید سایر این شما هستید که می توانید برگزیدن کنید کدام سرویس می تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. انتخاب شما به طور کامل پیوستگی به نتایجی دارد که شما می خواهید از سوداگری خود به دست بیاورید.

بازاریابی تلفنی
کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟
. بازاریابی تلفنی پروژه زمان بر و هزینه بری است که مایه پیدا کردن مشتریان جدید و برپایی علاقه به برند شما و همین طور درمان فروش محصولات و خدمات شما با اطلاعات مستقیم به مشتری ها رخداد می افتد.

. بازاریابی تلفنی مایه شناسایی منابع خفته و زیاد خوب برای تیم های فروش تلفنی شما می شود.

. به جای خرید اطلاعات، شما هم الان یک منبع قابل اطمینان دارید که از طریق تیم فروش تلفنی به آن دسترسی خواهید داشت.

. با بازاریابی تلفنی شما می توانید کمپین های تبلیغاتی بسیار خوب برای فروش محصولات از طریق فروش تلفنی به دست بیاورید.

. بازاریابی تلفنی خوب و مناسب می تواند بیچارگی شما را برای دوره های طولانی از تماس های تلفنی و فروش های تلفنی بلندمدت و خسته کننده رهایی دهد.

. بازاریابی تلفنی هزینه های آموزش را تفریق می دهد و باعث یادگیری یک چیرگی جدید در وسط فروشندگان تلفنی شما می شود.

. بازاریابی تلفنی به صورت حرفه ای، اسم تجاری محصول یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.

. بازاریابی تلفنی سبب می شود لغایت میزان مشتریان موجود و روند خرید یک طرح کسب و کار جدید برای شما را اندازه گیری می کند.

تیم های بازاریابی تلفنی می توانند اطلاعات شما را پردازش کرده و اطلاعات کوتاه و ساده ای را جهت آنالیز تعبيه و ارسال کنند.

. بازاریابی تلفنی می تواند مشتریان آماده به خرید را تشخیص داده و سرمایه گذاری های اختصار مدت شما روی آن ها را به سهم برساند.

. باعث افزایش مهارت ارتباط های تلفنی و برپایی ارتباط های اغلب شما می شود.

. بازاریابی تلفنی باعث ایجاد رضایت بیشتر در مشتری شده و پا را ما فوق نیازهای مشتریان می گذارد.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ نکته کاربردی در باره آموزش بازاریابی و فروش
فروش تلفنی چه خدماتی را می تواند برای شما به ارمغان داشته باشد؟
اگر در حال آماده شما اطلاعات مشتری خود را داشته باشید پس شما بیچارگی به کسی دارید که به طور مداوم و متقاعد کننده آن ها را متقاعد به خرید محصولات شما کند.

. تیم های فروش تلفنی حرفه ای تعلیم دیتا می شوند الی بتوانند با کاهش هزینه های احتمالی میزان متقاعد کردن مشتریان را بالا برده و رضایت مندی آن ها را جلب کنند.

. فروش تلفنی مایه می شود شما کمپین های تبلیغاتی تدارکاتی را با اطلاعات دقیق تری به مشتریان ارائه کرده و به صورت سازمان یافته به سوالات آن ها استجابت دهید.

. یک فروش تلفنی تاثیرگذار بیچارگی به تخصص دارد. که باعث صرفه جویی پول و سررسید تیم فروش شما شده و همین طور نیازهای فعلی تان را برآورده می کند.

. اندازه ی کمپین فروش تلفنی بسته به هزینه ای دارد که شما به این پیشه اختصاص خواهید داد.

. تماس های تلفنی بیچارگی به روحیه ی خاصی دارند و اگر کارمند شما تجربه ی مناسبی از گفتگو کردن با شخص پشت تلفن را نداشته باشد شاید که مایه می شود آن ها از خرید محصولات شما مایوس گردند.

. شما می توانید هزینه های سفرهای تبلیغاتی را با داشتن یک تیم فروش تلفنی حذف کنید.

. اگر از آن گونه افراد هستید که دوست دارید همواره با مشتریان خویش در وابستگی باشید ولی علاقه مندی زیادی به وابستگی مستقیم با آن ها ندارید، بعد به شما رهنمود می کنیم فروش تلفنی را ساحل گذاشته و به بازاریابی تلفنی بپردازید.

به یاد داشته باشید که هر دو گونه سرویس های بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می تواند توسط همان کمپانی اجرا شود و در واقع این دو گروه می توانند در قالب یک تیم مشترک به صورت استراتژیک با هم کار کنند. یک تیم موفق می تواند مجموعه ای از منافع نهفته را تولید کند و از هر دو گروه بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی برای دستیابی به این منظور استفاده کند. اگر هر دو تیم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی با هم شغل کنند نتایج قابل توجهی در جهت ترقی اهداف شرکت به دست خواهد آمد.

گلکسی S20 اولین گوشی سامسونگ با پنل ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

عرضه آیفون 12 در ابعاد کوچک تر

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟

یک نوجوان اپل را هک کرد!

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟

آموزش پاک کردن کش مرورگر کروم در ویندوز و موبایل

آموزش پاک کردن کش مرورگر کروم در ویندوز و موبایل

تلفنی ,بازاریابی ,های ,یک ,مشتریان ,ها ,بازاریابی تلفنی ,فروش تلفنی ,تلفنی با ,با فروش ,می شود ,تفاوت بازاریابی تلفنی ,راهنما حمایت آنلاین ,فایل راهنما حمایت ,فروش تلفنی چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


parhamtebbb Raguel's game نادر دانلود بازارسه Applytocanada دانلود رایگان . amanj12 تجارت الکترونیک اپليکيشن من
دزدگ